Wednesday, December 19, 2012

Form 5 :)

Well, I am here again. This time, I WANT TO WRITE IN CHINESE :) Doh, I realize I did not use Chinese after I wrote there 'I want to write in Chinese' at the previous post. Erm kay, today, I want to spend lot of times to leave the message to all of the people that I love if I can do it, haha hope so :) because the world is gonna END, haha. Okay actually I don't really trust that the world will end but when I was thinking whether I want to go the camp, people told me it is the 'World End camp' lol. I asked myself, world end, wants to be with family or friends? At this moment, I realize the important of family, so I tell you, I love my family, I love my popo, gong gong, gor gors, uncles and aunts :) I care my mama and papa also, sorry for so rude to you. :( and I love my friends too :) My seniors, same age friends, and my juniors, maybe we have some problems, but I still love you all, this is not going to change. and I love God, thanks God for giving me the chance to meet all them, thanks God because I am still here and writing this POST! :D Okay, tata, so, I am not with my family on 21st Dec, but my heart is with you all, no matter what happen, we are still be together :)

Okay okay done done. now, I want to write to my friends.
Sorry a, no photos, because the Facebook line is too slow, I couldn't get the photos, so.... sorry a :)
Chinese chinese :)

erm...
Oh Chinese....

Carmen Lim


哈哈,林家雯,不知道是不是还写错你的名字?我们认识的过程还真奇妙。几年了?7年多,哈哈。你呢,是我认定的最厉害的‘情报资讯收集员’,太厉害了!这么多年来,我们中间的吵架还真的特别多,真的很对不起阿。我知道或许你忘了这件事,Form1的时候,我们吵得很厉害,都不知道当时为啥那么幼稚,现在想起,真的觉得很Paiseh咯 :P 以后不会了阿。现在,虽然,好像,有点儿僵,但我还是很爱你,不会变 ,哈哈:) 你阿,别忘了我,等我以后有钱了,我要请你吃东西:)

All the best in your future la, but remember, don't forget me. :)

Poh Yee
孙葆仪,哈哈,我不会写你的华文名,不知道对吗?认识你...10年了?好长哦。以前小学我们没有长在一起。但是我还记得一件事,那时五六年级,很多人都写自我介绍。你很在意的跑过来问我,为啥没把你写成Best Friend?这是我印象最深刻的。今年,忽然就跟你常粘在一起,跟你出出进进的,哈哈,好开心。尤其是当你把心事告诉我时,我也很开心:) 谢谢你阿,我的binomial是你教我的,不然我真的不知道A Yap再说啥。有时对你大喊大叫,过了一阵,我的心就很内疚了,就想跟你道歉,对不起阿,你干嘛那么好人阿?虽然我们少见面了,不能常常粘着你,但是我也是那么的爱你,哈哈,Gerald weiguang 输了XD
Okay la, so same, all the best in the future, don't forget me. Pn Poh!







Kar Mun

A Mun! 哈哈,终于找到一张照片了,这个是我们Form3时拍的,当时,我们还不认识,只是知道对方,但是你看,我当时就那么爱你了,还找你拍照 XD 我很喜欢你的笑容,Fai也是这么说的,不开心时,望向你,就开心了,因为,你24小时都在笑的 :D 你阿,还记得吗?那时我们去Form1 Camp 1st meeting时,他们要我们跟朋友分开,我就自愿走去别的组,你不忍心,你就牺牲来陪我。还有一次,Seed of hope,我也是去别的组,你有很内疚,然后来陪我。为啥你那么傻 TT 对不起阿,谢谢你!我很感动,我爱你!:D
All the best in your future too, don't forget me!!

Pei Shee
吴佩!中秋节快乐!哈哈哈。是的,真的谢谢你,那天,那样自然的陪伴我,就好像我的心被你看透这样。这是我对你的第一印象,是多么好的印象阿!你整天凶凶的,好恐怖。哈哈,但是我知道你外貌凶神恶煞,内心慈祥如一个老婆婆,哈哈哈 :D 虽然我不是跟你同坐,但是,有一段时间坐你隔壁,可以感觉到你的杀气,哈哈,好压力咧!还有还有,你讲话可不可以别那么快?!你讲得那么快,我追不上,又被你的杀气压着,所以不敢叫你重复,哈哈哈。好啦,真的很谢谢你阿,你真的是一个很好的人咧!可以秒杀Fai的人!我好爱你!XD
All the best in your future too, I love you, haha!






Yoke Mun
Yoyoman. 老实说,我真的没有见过你发脾气。这点,我得向你学习多多。虽然我们不常一起,但是跟你一起的时候,心情都是很放松的,你不会给我压力。那天,我们玩cockscrew, 两个人一开始怕到要命,接下来竟然就上瘾了。还有阿,你怎么会劝我要把旧的忘掉?不知道你为啥这么说,但是谢谢你这么关心我,我也很努力的放掉旧的,寻找新的 :)
Haha, so choose the best one among of them a, wish you all the best in the future. 1221 passed dy !






















Kheng Fai
Fai! 自从放假到现在都没见到你一眼,很好玩哦!!不瞒你说,我心里有张名单,世界最好的两个男生之一是你,因为我没有看过你生气,最近有一次了。而且,你对女生都是很让的,也蛮贴心,但是你不是第一名,哈哈。你阿,勇敢点吗,没有尝试,怎么就觉得不能?感觉是会变的,就算你不变,别人会变,别把机会让给别人阿,加油加油!跟你同坐两年,你还是那么的吵,但是亏你还能忍我忍两年,谢谢你阿。而且你,有点让我敬佩的是,你不怕四周的眼光,很努力的去尝试做某件事情,这个,我也需要向你学习。Thanks for everything you did for me la, I support you in everything, You are the closest boy's friend that I had ever met. erm, all the best a :)

WengZhen
I couldn't find a picture that only you and me. erm, 你有时很安静,看起来样子就很凶,但是有时你很38,如果给我选,我当然希望你是每天都那么38。跟你最大的回忆,就是在云顶半夜,你们搬椅子到路中间,然后我们就在那儿谈天谈通宵。谈到Mcdonal都正在卖早餐了。跟你谈天,其实有时还真有道理,哈哈。希望你以后,一直到那么的好谈 :)

Kelok
Haha, How to spell your name a? Tan Kuot Kit? 以前,还没认识你的时候,看到你Post在FB上的画,就觉得你画画真的很厉害!当我真正在我面前画时,我真的是....赞叹不已!哈哈哈,画画是我对你的第一印象。跟你同班后,开始跟你有讲话后,觉得你是不错的人,但是偶尔还会shoot下人。Haha, next time, when I come back from NS, I will go to buy some skirts or dresses, haha, let you see I wear dress :D

Cyzen
我觉得你,没有像其他男生那么疯狂。每天静静的,偶尔开点玩笑。然后你很温柔。而且读书又很厉害。每次我告诉其他人,你很不疯狂,很静,他们都会告诉我“你没有看过而已!”你几时要在我面前疯狂一下??

Kim Min
KMnO4, 你出名了咯,现在每个人都记住你了。你也是个不错的男生,偶尔谈谈下心事。可是你有个缺点,就是爱咬指甲。我教你了,想要咬指甲前,吃一粒苹果。久了,就戒到了:D

Cheong Chun
李长进,华文名字蛮容易写的。衣服看起来就那么有钱的样子,谢谢你请我们吃酿豆腐,很好吃 :D 

Pei Queen
Halo, Pei Queen. 今天有没有NBA?哈哈,这是我们平均每一年都会谈到的话题。以前还没跟你同班的时候,也不知道怎么认识的,就变成你的Darling 了,哈哈。。。

Denise
You are so pretty! You are so so so pretty! Haha, you are so cute too. but I seldom talk to you, if still got chance, I want to talk to you more. :) All the best a :)

Wai Ying
Have been in the same class for only 1 year, the precious 1 year, but we talked a lot sometimes in physics lab. I even told you my secret, and you told me your sam xi also. I don't care how much you told me, what I care is, you trust me so you told me, thanks for trusting me :) You are always so hardworking, pay attention while teacher was teaching in front. Ms Ng also praised you for the effort that you put. I always 把你当榜样, hope I can be like you one day, be the best of the best, hahaa. I couldn't help you to solve your problem, but I know your determination can help you to solve it, jia you :)

Hui Yi
Hahaaha, halo, Ms daogei Queen, and Good afternoon Puan, when can I call you Tuan? Faster to be the King scout so that I can call you Tuan. Haha, ermm, we're in the same class at 2C, that time, you're so emotion, so emo, always hurt yourself. Because of you, I became so emo, hahaa. Form 3C, you're my deskmate, we're so noisy, so naughty in the class, always 反抗 what ketua kelas and teacher wanted us to do, so bad. but we're so crazy... I have a best year with you in form 3 :) Haha, so 期待 one day you become so mature like a OL xD Thanks a lot a Puan :)

Boon Lee
A ba. Erm, we're same class in 2C, only 1 year, but our friendship is strong enough! What I want to say is, thank you very much. One day, I will always belanja you as what you did to me these years. You know? You made a birthday card every year, from form 3 until form 5, you didn't ever missed 1 year. The similarities of the birthday cards is they have the same background colour, black. I like to receive your card, I am always 期待 the new birthday card that I received from you. Thanks a lot A ba. Even though you are not my real A ba, but you have given me what my real ba never give me before. sorry for everything that I did to you that made you feel unhappy. All the best. :)

Xiao Hui
Xhui, A ma. Haha, so many A ma, you are the most got A ma's taste xD Erm, thanks also, thanks for your caring to me, I am always appreciate it. Sorry, I know sometimes my temper's so bad,but I will try my best to change it. Same as A ba, you have given me what my real a ma never give me before. Sometimes I feel so sad, I always ask myself why am I so useless? sorry, if i really did anything wrong. I promise myself, one day, I will be rich, haha, rich, so that I can belanja you and A ba. and one day, I will be better, so that I wont make you and a ba sad or unhappy! Thanks. All the best, a ma and a ba :)

Zi Juan
Thanks a lot Juan. You always waste your time, your energy to advice me, to save me from my hardship. I wont 糟蹋 myself, I love God, God is always be with me, thanks God for giving me this chance to know you, Juan. :)

Hui Loon
Hahaa, you grow up a lot lo. I know you know what I mean :) Haha, you're so cute sometimes. Still remember that I went to your house to study before SPM? You 尽然 slept at 8pm!! left me study alone there, made me so sleepy because I saw you slept til so enjoy -.- Then we studied at kitchen there with coffee until 5 something. after that slept at 6 something. Hahaa, I was so sleepy but you couldn't sleep so you 怪 me because I asked you to drink coffee then you disturb me don't let me sleep -.- lol, but fun la :) Thanks a, :) All the best :D

Jia Qin
Aha, almost forget to write you :P You're my.... BC, Moral de mento. So worry about me leh, sorry leh, I know my bc and moral are so terrible -.- Thanks for giving out so much time and energy to help me this noob a.... Do you still remember the graduation day? when the school bell ring rang, you punched me at my shoulder and said "好好做你的Moral" omg, my tears're gonna drop, thanks you are so willing to help me everytime TT :') All the best !

Jie Min
Hi, haha. Know you because of basketball too. Erm should be said because of your sister, my ao jiong :D Erm, the memories with you are...... basketball :P A lot of things happened in this year basketball match hor. Sorry if I made you feel uncomfortable when I asked you to apologize to the stupid teacher, I have to do so because your mother told me that. But thanks to your mother, and I only know I am the captain so I have to do my responsibility. Erm so sorry if we lost the game, I couldn't lead the team well and made you all to feel so sad about that, I AM SO SORRY. Thank you for accompany me to play basketball every Thursday. And thanks for your jacket in genting, so warm :') Haha, has a good day with you and the boys while we BEER at outside the cable car there at the midnight :) All the best my dear :)

Bryan
Darren Daren! Erm, we were so close when form 2 with Chin Hong, haha. We went to pasar malam every Saturday. and then hor, we always 2 boys 1 girl walked in the school, people around us so jealous because I was with you lol. Still remember that time Chin Hong wanted to leave house, both of us ran out from house to him and wanted to give him money lol why we so have yi qi? and then hor, few more days later, we went to maluri to ask Chin Hong to go back, but he did not want to go back. And then I had a bad quarrel with him then our friendship stopped there temporarily. Did you still remember, we always walked the small road, and then BUS to home together, haha. So good. :) All the best :)

Mun Chun
Mr Oh, hi, erm knew you when we was form 1 or 2? Hahaa, ermm what happened a when we was form 1? hahaaaaaaaahaahaa.... nvm, we are still friend now :P

Pei Yee
Tong Pei 1 :) Erm.... One thing, did you still remember last year sport day, you were St. John duty. And you were the St. John that gave me a treatment after my running event. This is so memorable for me actually. Did you still remember the Open day last year, we sat together and chatted a lot and then exchanged contact number? Hahaa :D U love comics so much like Abc... hahha...

Yap Bee Shin
What I  called you in school a? ABCDEFGHIJ.....Z XD hahaa, you are a cute girl, really. I felt happy when I was with you, because you made me feel so relaxing. :) Thanks for becoming my Chinese dictionary before the exam a, I love you :P








No comments:

Post a Comment